Telefoon doorschakelen – zo gemakkelijk is het!

Het is helemaal niet moeilijk om uw telefoon naar een telefoonservice of antwoordservice door te schakelen.

Doorschakelen naar vast of mobiel?

Uw telefoon doorschakelen is tegenwoordig zeer eenvoudig. Met *21 schakelt u de telefoon direct door. Als je gebruik maakt van ISDN dan kunt u de telefoon doorschakelen met *210. Ook als u belt via de kabel of VOIP werkt dit in vrijwel precies op dezelfde manier.

Hoe werkt dit precies?

Toets eerst *21* (of *210*). Toets vervolgens het telefoonnummer, mobiel of vast nummer, waar u naar wilt doorschakelen. Sluit dit af met een #. Iedere keer dat u nu wordt gebeld dan wordt uw telefoon direct doorgeschakeld naar het door u opgegeven telefoonnummer. Als u de doorschakeling wilt beëindigen hoeft u alleen #21# in te typen.

Wat zijn de kosten van doorschakelen?

Het aanzetten en uitzetten van *21 en *210 is in de meeste gevallen gratis. U betaalt alleen voor het bellen van uw telefoonnummer naar het nummer van de bestemming. Daarbij betaalt u uiteraard de telefoonservice voor het beantwoorden van de telefoon.

Telefoon vertraagd doorschakelen

Bij de meeste telecomproviders kunt u de telefoon ook vertraagd doorschakelen. Bij *61 vertraagd doorschakelen, wordt iedere inkomende oproep doorgeschakeld naar het door u opgegeven nummer nadat deze 5x is overgegaan. Zo heeft u zelf nog de mogelijkheid om uw telefoon te beantwoorden.

Ja, ik wil graag informatie!

    captcha

    Volg ons op Twitter

    have data = false

    Bedrijven bellen zelf niet meer

    De wereld van de callcenters is aan het veranderen. Eerst had vrijwel elk bedrijf een eigen zelfstandige afdeling met daarin zowel een b2c als b2b callcenter. Maar steeds meer bedrijven kiezen ervoor om deze zaken uit te besteden aan een externe professional in tele sales, sales leads en lead generatie. Wat maakt dat die medewerkers deze belklussen zo makkelijk en goed kunnen doen?

    Waarom bellen wordt uitbesteed

    Zo’n extern, professioneel b2b callcenter werkt alleen met ervaren callcenter professionals. Geen ongeïnteresseerde studentjes die wat centjes bij elkaar willen sprokkelen voor het komende weekend (didn’t we all..?). Geen mensen die verplicht vanuit een periode van werkloosheid ongewild een headset op hun hoofd gezet krijgen. Nee, bij zo’n b2b callcenter, gespecialiseerd in lead generatie, tele sales en sales leads, werken enkel mensen die houden van bellen. Daarbovenop zijn zij gewend om te communiceren met directeuren, eigenaren en managers.

    Hoe accountmanagers afspraakjes scoren

    De medewerkers van zo’n b2b callcenter weten kansrijke prospects te identificeren, benaderen hen en hebben voordat hun eerste kop koffie afgekoeld is al een lead of bezoekafspraak geregeld. Het mooie is dat de bellers altijd tot in detail weten waar ze voor bellen en wat het uiteindelijk doel is, dankzij heldere afspraken vooraf met de opdrachtgever. Deze manier van sales leads genereren werkt super. Dankzij deze lead generatie houd je alleen de beste leads over. De meest herkenbare vorm van telefoonwerk is de tele sales. Het verkopen via de telefoon. Nou zijn er bedrijven die tele sales en lead generatie activiteiten verrichten op basis van No Cure No Pay. Hoe ideaal! Dus als er niks verkocht wordt, dan betaalt de opdrachtgever ook niks. Maar de opdrachtgever wil dat er verkocht wordt en het b2b callcenter wil betaald worden. Dus.. eigenlijk kun je die ‘No Cure No Pay’ opvatten als een garantie dat de professionals op de tele sales afdeling hoe dan ook verkopen. Mooi toch!

    Een professional voor elke belklus

    Het mooiste van zo’n professioneel b2b callcenter zijn de medewerkers. Je kunt hen vaak herkennen aan:

    • Grote passie in lead generatie, tele sales en sales leads
    • Klantvriendelijk
    • Zeer ervaren
    • Goed opgeleid in lead generatie, tele sales en sales leads
    • Groot enthousiasme en plezier in hun werk

    Laat die telefoon liggen en besteed het uit!

    Voor mij is het volkomen duidelijk: de mensen achter zo’n b2b callcenter zijn gedreven, goed opgeleid en gewoonweg gemaakt om succesvol te bellen. Ik zou niet zelf meer gaan bellen of deze opdrachten bij andere onervaren collega’s neerleggen. Een professioneel b2b callcenter heeft ervaring in het bellen met overheden, transportbedrijven, IT-tijgers, opleidingsinstituten, arbodienstverleningbedrijven, installatietechniek-toko’s, onderzoekbureaus, zakelijke evenementen, ingenieursbureaus en vele anderen. Kortom, de bellers van een b2b callcenter kunnen voortaan prima de lead generatie, tele sales en sales leads voor welk bedrijf dan ook uitvoeren, wat jij?

    Bofa telefoondienst


    referentie