Linkpartners

klantenservice kpn
Telecom
Callcenter
2link.be
zoekenvind
Webmiep’s Linkdirectory – Plaats gratis je link in een van de rubrieken van 123-bezoekers.com
telefoon Telefoon opzijnbest
High PageRank Sites Directory
Website aanmelden
Gratis website maken
VZ-verzekeringen – Online verzekeren
freelance startpagina
e-business paginamail
telecom paginamail
Kwikstart
de beste informatie
voordeelstart
linktotaal.nl
Tijdelijk e-mailadres
Linktoevoegen.nl
uwpagina
bedrijven links
Dumpnow.nl
Add Free Web site URL SEO Directory and Articles Submit
Sitelinkje.nl
Sitelinkje.com
Gratis je Website bekend maken!
Artikel plaatsen
Geld verdienen – Gratis Website Promotie
WordPress SEO Hosting
bladzijde.be
algemenestartpagina
Start met Internet-Zoek.nl en maak van Zoeken Vinden !!
Webmiep’s Linkdirectory – Plaats gratis je link in een van de rubrieken van 123-bezoekers.com
bedrijven open startpagina
Website Promotie Aboutwebsite.nl
linksnet
Worgg
Startplaats.info
Startpagina voor de meest uiteenlopende professionele- en hobby websites (geen 18+). Linken gaan vergezeld met een beschrijving van de site en worden per categorie geplaatst.
hierde.bestelinks
JetCaps Beste Links
Web Diari : Free and Paid links web Directory
telefoon jouwverzamelaar
Popular Directory Pop-Net.org
Add Free Web site URL SEO Directory and Articles Submit
human edited web directory
gsearch.be
Add Link – Suggest Link – Submit URL Directory
AllWorldLinks.com - Web Directory
VersOpHetWeb.nl – nieuwe websites onder het mes
Free link submit directory – web directory book general search engine
doortje.be
Internet Number One Directory Information
interesse.jouwpagina.nl
general directory human edited
Googlen
link4.be
sitelinkje
Lax.nl Startpagina
superlinks jouwpagina
Link toevoegen – Voeg een gratis link toe! – Linkinfo.nl
Primalink.nl
Add Free Web site URL SEO Directory and Articles Submit
Gratis je Website bekend maken!
antwoordservice
antwoordservice
callcenter
Telefoonvergelijk.nl

Ja, ik wil graag informatie!

captcha

Volg ons op Twitter

have data = false

Bedrijven bellen zelf niet meer

De wereld van de callcenters is aan het veranderen. Eerst had vrijwel elk bedrijf een eigen zelfstandige afdeling met daarin zowel een b2c als b2b callcenter. Maar steeds meer bedrijven kiezen ervoor om deze zaken uit te besteden aan een externe professional in tele sales, sales leads en lead generatie. Wat maakt dat die medewerkers deze belklussen zo makkelijk en goed kunnen doen?

Waarom bellen wordt uitbesteed

Zo’n extern, professioneel b2b callcenter werkt alleen met ervaren callcenter professionals. Geen ongeïnteresseerde studentjes die wat centjes bij elkaar willen sprokkelen voor het komende weekend (didn’t we all..?). Geen mensen die verplicht vanuit een periode van werkloosheid ongewild een headset op hun hoofd gezet krijgen. Nee, bij zo’n b2b callcenter, gespecialiseerd in lead generatie, tele sales en sales leads, werken enkel mensen die houden van bellen. Daarbovenop zijn zij gewend om te communiceren met directeuren, eigenaren en managers.

Hoe accountmanagers afspraakjes scoren

De medewerkers van zo’n b2b callcenter weten kansrijke prospects te identificeren, benaderen hen en hebben voordat hun eerste kop koffie afgekoeld is al een lead of bezoekafspraak geregeld. Het mooie is dat de bellers altijd tot in detail weten waar ze voor bellen en wat het uiteindelijk doel is, dankzij heldere afspraken vooraf met de opdrachtgever. Deze manier van sales leads genereren werkt super. Dankzij deze lead generatie houd je alleen de beste leads over. De meest herkenbare vorm van telefoonwerk is de tele sales. Het verkopen via de telefoon. Nou zijn er bedrijven die tele sales en lead generatie activiteiten verrichten op basis van No Cure No Pay. Hoe ideaal! Dus als er niks verkocht wordt, dan betaalt de opdrachtgever ook niks. Maar de opdrachtgever wil dat er verkocht wordt en het b2b callcenter wil betaald worden. Dus.. eigenlijk kun je die ‘No Cure No Pay’ opvatten als een garantie dat de professionals op de tele sales afdeling hoe dan ook verkopen. Mooi toch!

Een professional voor elke belklus

Het mooiste van zo’n professioneel b2b callcenter zijn de medewerkers. Je kunt hen vaak herkennen aan:

  • Grote passie in lead generatie, tele sales en sales leads
  • Klantvriendelijk
  • Zeer ervaren
  • Goed opgeleid in lead generatie, tele sales en sales leads
  • Groot enthousiasme en plezier in hun werk

Laat die telefoon liggen en besteed het uit!

Voor mij is het volkomen duidelijk: de mensen achter zo’n b2b callcenter zijn gedreven, goed opgeleid en gewoonweg gemaakt om succesvol te bellen. Ik zou niet zelf meer gaan bellen of deze opdrachten bij andere onervaren collega’s neerleggen. Een professioneel b2b callcenter heeft ervaring in het bellen met overheden, transportbedrijven, IT-tijgers, opleidingsinstituten, arbodienstverleningbedrijven, installatietechniek-toko’s, onderzoekbureaus, zakelijke evenementen, ingenieursbureaus en vele anderen. Kortom, de bellers van een b2b callcenter kunnen voortaan prima de lead generatie, tele sales en sales leads voor welk bedrijf dan ook uitvoeren, wat jij?

Bofa telefoondienst


referentie