Zo bereik je de klantenservice van Ziggo

Dien in no time je vraag of klacht in

Ben je klant bij Ziggo? Beschik je over het televisiepakket van deze aanbieder? En heb je daar nu gratis Ziggo GO bij gekregen? Dan is het logisch dat je met verschillende vragen rondloopt. Heb je een andere vraag aan Ziggo? Of wil je een klacht indienen? In alle gevallen is het essentieel dat je snel contact opneemt met de klantenservice. Zij kunnen je van meer informatie voorzien over al hun producten en diensten. Maar voordat ze dat kunnen doen, moet je eerst de juiste contactgegevens vinden. Nou is het bij sommige bedrijven erg eenvoudig deze te achterhalen. Maar uit ervaring weten we: hoe groter het bedrijf, hoe lastiger het is het bedrijf telefonisch te benaderen. Laat staan een bedrijf als Ziggo! Wees gerust, wij hebben dé oplossing hiervoor gevonden. Er blijkt een verzamelwebsite te bestaan, met daarop alle klantenservice informatie van Ziggo en vele andere bedrijven!

Waarom Ziggo lastig te bereiken is

Ziggo is als Nederlands bedrijf in de telecommunicatiesector actief in het leveren van televisie, internet en mobiele telefonie. Vooral qua diensten op het gebied van televisie, geldt deze speler als een van de grootste van ons land. Wist je dat Ziggo maar liefst 9,7 miljoen diensten aanbiedt? Ziggo heeft dus enorm veel klanten. Daardoor is Ziggo niet erg open wat hun contactgegevens betreft. Ze zouden het immers veel te druk krijgen als iedere klant ze zou bellen! Daarom communiceren ze liever met hun klanten via hun app. Heb jij toch een vraag of klacht die je graag telefonisch zou willen toelichten? Dan bestaat er gelukkig een verzamelwebsite waarop jij het telefoonnummer van de klantenservice van Ziggo kunt vinden. Op deze website is zelfs onderscheid gemaakt in een particulier en zakelijk klantenservice telefoonnummer!

Succes met jouw telefonisch contact met Ziggo

Kortom, bezoek de verzamelwebsite en neem contact op met de klantenservice van Ziggo. Je komt dan direct bij de juiste persoon terecht. Daar kun je gerust je vraag of klacht indienen. Let wel, er bestaat een gratis telefoonnummer dat je middels je Ziggo telefoonaansluiting kunt gebruiken. Heb je geen telefoonabonnement bij Ziggo? Dan is er nog een klantenservice telefoonnummer waarvoor je 10 cent per minuut betaalt. Succes met het benaderen van Ziggo voor jouw vraag of klacht!

Ja, ik wil graag informatie!

captcha

Volg ons op Twitter

have data = false

Bedrijven bellen zelf niet meer

De wereld van de callcenters is aan het veranderen. Eerst had vrijwel elk bedrijf een eigen zelfstandige afdeling met daarin zowel een b2c als b2b callcenter. Maar steeds meer bedrijven kiezen ervoor om deze zaken uit te besteden aan een externe professional in tele sales, sales leads en lead generatie. Wat maakt dat die medewerkers deze belklussen zo makkelijk en goed kunnen doen?

Waarom bellen wordt uitbesteed

Zo’n extern, professioneel b2b callcenter werkt alleen met ervaren callcenter professionals. Geen ongeïnteresseerde studentjes die wat centjes bij elkaar willen sprokkelen voor het komende weekend (didn’t we all..?). Geen mensen die verplicht vanuit een periode van werkloosheid ongewild een headset op hun hoofd gezet krijgen. Nee, bij zo’n b2b callcenter, gespecialiseerd in lead generatie, tele sales en sales leads, werken enkel mensen die houden van bellen. Daarbovenop zijn zij gewend om te communiceren met directeuren, eigenaren en managers.

Hoe accountmanagers afspraakjes scoren

De medewerkers van zo’n b2b callcenter weten kansrijke prospects te identificeren, benaderen hen en hebben voordat hun eerste kop koffie afgekoeld is al een lead of bezoekafspraak geregeld. Het mooie is dat de bellers altijd tot in detail weten waar ze voor bellen en wat het uiteindelijk doel is, dankzij heldere afspraken vooraf met de opdrachtgever. Deze manier van sales leads genereren werkt super. Dankzij deze lead generatie houd je alleen de beste leads over. De meest herkenbare vorm van telefoonwerk is de tele sales. Het verkopen via de telefoon. Nou zijn er bedrijven die tele sales en lead generatie activiteiten verrichten op basis van No Cure No Pay. Hoe ideaal! Dus als er niks verkocht wordt, dan betaalt de opdrachtgever ook niks. Maar de opdrachtgever wil dat er verkocht wordt en het b2b callcenter wil betaald worden. Dus.. eigenlijk kun je die ‘No Cure No Pay’ opvatten als een garantie dat de professionals op de tele sales afdeling hoe dan ook verkopen. Mooi toch!

Een professional voor elke belklus

Het mooiste van zo’n professioneel b2b callcenter zijn de medewerkers. Je kunt hen vaak herkennen aan:

  • Grote passie in lead generatie, tele sales en sales leads
  • Klantvriendelijk
  • Zeer ervaren
  • Goed opgeleid in lead generatie, tele sales en sales leads
  • Groot enthousiasme en plezier in hun werk

Laat die telefoon liggen en besteed het uit!

Voor mij is het volkomen duidelijk: de mensen achter zo’n b2b callcenter zijn gedreven, goed opgeleid en gewoonweg gemaakt om succesvol te bellen. Ik zou niet zelf meer gaan bellen of deze opdrachten bij andere onervaren collega’s neerleggen. Een professioneel b2b callcenter heeft ervaring in het bellen met overheden, transportbedrijven, IT-tijgers, opleidingsinstituten, arbodienstverleningbedrijven, installatietechniek-toko’s, onderzoekbureaus, zakelijke evenementen, ingenieursbureaus en vele anderen. Kortom, de bellers van een b2b callcenter kunnen voortaan prima de lead generatie, tele sales en sales leads voor welk bedrijf dan ook uitvoeren, wat jij?

Bofa telefoondienst


referentie