Antwoordservice – Uw telefoon optimaal beantwoord

Antwoordservice in Den Bosch inschakelen

Vergroot uw telefonische bereikbaarheid via onze antwoordservice in Den Bosch. Als uw bedrijf altijd telefonisch bereikbaar is verbetert u de klantenservice van uw bedrijf en voorkomt u dat potentiële klanten u niet kunnen bereiken, waardoor u omzet misloopt. De telefonische antwoordservice Den Bosch is dan een geschikte oplossing.

Telefonisch beantwoorden met uw bedrijfsnaam

Onze telefonische antwoordservice werkt erg eenvoudig. Van ons krijgt u een apart telefoonnummer waar u de telefoon zelf naar kunt doorschakelen. Dit kan gemakkelijk via een vast toetsencombinatie op uw telefoon. De professionele telefonisten van onze telefoonservice weten precies wanneer er een telefoontje voor uw bedrijf binnenkomt en beantwoordt deze vriendelijk en snel met uw bedrijfsnaam.

Eenvoudig en snel uw telefoon doorschakelen

U kunt uw telefoon doorschakelen wanneer u dat wilt. Het is niet nodig om ons iedere keer te informeren, wij merken het direct als uw telefoon overgaat als u deze heeft doorgeschakeld. Onze ervaren medewerkers voeren het telefoongesprek precies zoals u wilt en noteren de gegevens die voor u van belang zijn. Zo heeft u optimaal rendement, zonder dat het u veel tijd en energie kost.

Antwoordservice direct uitproberen

Als u nu reageert, kunt u profiteren van onze extra aantrekkelijke aanbieding voor onze antwoordservice. U kunt contact opnemen om de antwoordservice direct uit te proberen en voor een vrijblijvende offerte op maat. Een antwoordservice in Den Bosch is zo geregeld!

Ja, ik wil graag informatie!

captcha

Volg ons op Twitter

have data = false

Bedrijven bellen zelf niet meer

De wereld van de callcenters is aan het veranderen. Eerst had vrijwel elk bedrijf een eigen zelfstandige afdeling met daarin zowel een b2c als b2b callcenter. Maar steeds meer bedrijven kiezen ervoor om deze zaken uit te besteden aan een externe professional in tele sales, sales leads en lead generatie. Wat maakt dat die medewerkers deze belklussen zo makkelijk en goed kunnen doen?

Waarom bellen wordt uitbesteed

Zo’n extern, professioneel b2b callcenter werkt alleen met ervaren callcenter professionals. Geen ongeïnteresseerde studentjes die wat centjes bij elkaar willen sprokkelen voor het komende weekend (didn’t we all..?). Geen mensen die verplicht vanuit een periode van werkloosheid ongewild een headset op hun hoofd gezet krijgen. Nee, bij zo’n b2b callcenter, gespecialiseerd in lead generatie, tele sales en sales leads, werken enkel mensen die houden van bellen. Daarbovenop zijn zij gewend om te communiceren met directeuren, eigenaren en managers.

Hoe accountmanagers afspraakjes scoren

De medewerkers van zo’n b2b callcenter weten kansrijke prospects te identificeren, benaderen hen en hebben voordat hun eerste kop koffie afgekoeld is al een lead of bezoekafspraak geregeld. Het mooie is dat de bellers altijd tot in detail weten waar ze voor bellen en wat het uiteindelijk doel is, dankzij heldere afspraken vooraf met de opdrachtgever. Deze manier van sales leads genereren werkt super. Dankzij deze lead generatie houd je alleen de beste leads over. De meest herkenbare vorm van telefoonwerk is de tele sales. Het verkopen via de telefoon. Nou zijn er bedrijven die tele sales en lead generatie activiteiten verrichten op basis van No Cure No Pay. Hoe ideaal! Dus als er niks verkocht wordt, dan betaalt de opdrachtgever ook niks. Maar de opdrachtgever wil dat er verkocht wordt en het b2b callcenter wil betaald worden. Dus.. eigenlijk kun je die ‘No Cure No Pay’ opvatten als een garantie dat de professionals op de tele sales afdeling hoe dan ook verkopen. Mooi toch!

Een professional voor elke belklus

Het mooiste van zo’n professioneel b2b callcenter zijn de medewerkers. Je kunt hen vaak herkennen aan:

  • Grote passie in lead generatie, tele sales en sales leads
  • Klantvriendelijk
  • Zeer ervaren
  • Goed opgeleid in lead generatie, tele sales en sales leads
  • Groot enthousiasme en plezier in hun werk

Laat die telefoon liggen en besteed het uit!

Voor mij is het volkomen duidelijk: de mensen achter zo’n b2b callcenter zijn gedreven, goed opgeleid en gewoonweg gemaakt om succesvol te bellen. Ik zou niet zelf meer gaan bellen of deze opdrachten bij andere onervaren collega’s neerleggen. Een professioneel b2b callcenter heeft ervaring in het bellen met overheden, transportbedrijven, IT-tijgers, opleidingsinstituten, arbodienstverleningbedrijven, installatietechniek-toko’s, onderzoekbureaus, zakelijke evenementen, ingenieursbureaus en vele anderen. Kortom, de bellers van een b2b callcenter kunnen voortaan prima de lead generatie, tele sales en sales leads voor welk bedrijf dan ook uitvoeren, wat jij?

Bofa telefoondienst


referentie